wtorek, 5 października 2021

Podróż w czasie - Nasza Księgarnia

 Zapraszam was na podróż w krainę wyobraźni z pingwinem Przemysławem. Odwiedzicie krainę dinozaurów, głębiny oceanów, kosmos, krainę wulkanów, Marsa i wiele innych ciekawych miejsc. Sami stworzycie emocjonujący świat przygody i im lepiej go zapamiętacie, tym macie większą szansę na wygraną.



Podróż w czasie -  Nasza Księgarnia




W skład gry wchodzi:

- 5 dwustronnych plansz

- 36 płytek z obrazkami

- pingwin Przemysław

- kostka

- 15 żetonów emocji


Celem gry jest zdobycie jak największej liczby płytek z obrazkami. Jak to zrobić? Otóż wykładamy na stół płytki plansz (obojętnie którą stroną), następnie każdy gracz po kolei bierze jedną płytkę z obrazkiem i kładzie ją zakrytą obok jednej z krain na planszy. Zanim ją zakryje, musi opowiedzieć historyjkę, najlepiej taką, którą łatwo zapamiętać np. dla kąpiącej się ośmiornicy i gitary można wymyślić takie krótkie opowiadanie: Ośmiorniczce Muzyczce nudziło się pod prysznicem, a że miała wolne macki to postanowiła pograć sobie na gitarze. 



Tak każdy uczestnik gry losuje płytki z obrazkami, wybiera sobie płytkę planszy i wymyśla opowiadanie. Gdy już przy każdej płytce planszy będzie leżała zakryta płytka z obrazkiem zaczyna się główna rozgrywka. Stawiamy pingwina Przemysława w dowolnym miejscu i rzucamy kostką. Gdy gracz stanie na jakimś polu musi odgadnąć jaka płytka z obrazkiem leży koło niego. Jeżeli odgadnie, to zabiera tę płytkę do siebie, następnie bierze nową płytkę ze stosu i opowiada nową historyjkę. Tak przebiega gra aż do wyczerpania płytek z obrazkami. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej płytek.

Podróż w czasie to gra dla dzieci od 4 roku życia, która wspaniale pobudza dziecięcą wyobraźnię, uczy opowiadać. Gra w nią to oprócz wyśmienitej zabawy, również ciekawe ćwiczenie pamięci, spostrzegawczości oraz poznanie techniki uczenia się poprzez skojarzenia. Dodatkowo w grze jest wariant z  użyciem żetonów emocji takich jak: smutek, radość, złość, strach, zdziwienie, które pozwolą rodzicom porozmawiać i przybliżyć dzieciom świat emocji.

To wspaniała, pięknie zilustrowana gra, która uczy i bawi najmłodszych graczy. Myślę, że stanie się  kolejnym hitem wydawnictwa Nasza Księgarnia Gry. 

Jej premiera będzie już 13 października


Wiek graczy: +4 lat
Liczba graczy: 2-5 os
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia

Dziękuję za egzemplarz recenzencki wydawnictwu Nasza Księgarnia
TOP